måndag 9 maj 2011

language difficulties -.-

Hejsan, nu är jag äntligen hemma från skolan. Och nu när jag var inne på statistik så såg jag att jag hade 2 läsare från Tyskland och 6 från USA, så frågan är då om man kanske ska börja skriva på engelska, så att alla förstår. Men jag hoppas då att jag kan behålla mina svenska läsare. Men nu kom jag på den briljanta idén, jag kan ju skriva både på engelska OCH svenska ^^
smart chey.

översättning/translation:
Hello, now I'm finally home from school. When I was looking through my statics I discovered that I had readers from Germany and USA. So, the question is now, which language am I going to write in? First I thought well then I'm going to start writing in English, but then I though, what if i lose all of my Swedish readers. So I came up with this brilliant idea, I can write in both English AND Swedish ^^
clever girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar