söndag 8 maj 2011

dreams of summer

Hejsan, såhär på kvällskvisten sitter jag och glor på en film. Så kollade jag ut och blev helt deprimerad av mörkret, så därför tycker jag en fin fin sommarbild tagen för 2 dagar sen passar alldeles perfekt. I morgon är det skola och man ska upp tidigt. Jag tror att jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta som möjligt, det kanske är så att jag inte hinner men jag vill verkligen skärpa mig med den här bloggen. Så antagligen så höres vi i morgon.
Sovgott och puss


nikon d5000 + nikon dx 18-105mm

översättning/translation:
Hello, at this time I'm sitting on the couch staring at a mpvie. I lookes out and I was totally depressed by the darkness, so therefore I think a nice summerpicture taken 2 days ago fits just perfect. Tomorrow is school and I got to get up early. I think I'll try to update the blog as often as possible.
Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar