lördag 7 maj 2011

smoke on the water

Hej, jag tog mig äntligen friheten att starta min fotoblogg i en portal som är lätt hanterlig och som inte kräver större delen av min fritid. Jag är en 16 åring som älskar att fotografera och skapa. Men jag går i skolan, dansar och försöker att umgås med alla mina vänner. Men jag vill också lägga ner min energi på fotograferingen, men med min vardag kan det bli att jag säger "Ähh, jag tar det en annan dag". Och det blir aldrig den dagen. Jag tänker försöka uppdatera med bilder så ofta som möjligt, men det är klart, ni kommer också att få lite smakens från mitt så kallade hektiska liv :P
Jag har bloggat förr och är ingen ovan bloggare, men jag är inte världsbäst, så ni får stå ut med mig ett tag i alla fall.
Jag ska försöka göra mitt bästa för att ni ska ha något nytt att läsa varje dag. Och jag ska försöka dela med mig av mina tips och ideér till er kreativa medmänniskor där ute med samma intresse som jag!

översättning/translation:
Hi, I took the freedom to finally start my photo blog of a portal that's easy to use and does not require most of my spare time. I am a 16 year old girl who loves to photograph and create. But I go to school, dance and trying to hang out with all my friends as much as possible. But I also want to spend my energy on photographing, but with my everyday life, it may be that I say "Ahh, I take it another day". And it never gets to that day. I will try to update with pictures as often as possible, but of course, you will also get a little taste from my so called busy life :P
I have blogged before, but I'm not the world's best, so you have to put up with me for a while anyway.
I'll try to do my best to ensure you'll have something new to read every day. And I'll try to share with you my tips and ideas for your creative fellows out there with the same interest as me!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar