lördag 7 maj 2011

bowl of fire

Hejsan igen, så här, ca 10 minuter efter det förra inlägget har jag inte mycket nytt att säga, en hel del skratt har dock förekommit. Och en hetsig diskussion över vad tösen i sas.se reklamen. den "åh vad roligt att emmas pappa e här" Hon hette tydligen Sowit. Så det var ett stort nederlag för mig.

Men jag kom på att jag skulle faktiskt kunna tipsa om mer än kreativa saker, kan tipsa om bloggar, sidor, redigerings tips och kanske filmer och böcker också, vem vet. Helt upp till er. Vad ni tycker och tänker, så snälla följ min blogg, läs den och kommentera mycket!!! Uppskattar alla läsare och kommentarer. Kvittar om det är positivt eller negativt, då har jag bara en chans att bli bättre!!

(foto: skålar. nikon d5000 + nikon dx 18-105mm)

översättning/translation:
Hello again, about 10 minutes after the last post, I have little new to say, a lot of laughter has been indeed. And a heated discussion over what the girl in sas.se advertising name is.Tthe "oh what fun that Emma's dad is here" Her name was apparently Sowit. So it was a major defeat for me.

But I realized that I could actually tell if more than creative things, I can tell about blogs, pages, editing tips and maybe movies and books as well, who knows. Completely up to you. What you think of it, so please follow my blog, read it and comment a lot! Appreciate all the readers and comments. Does not matter if it is positive or negative, then I have only one chance to get better!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar