söndag 8 maj 2011

how you remind me


Två nya bilder från min så kallade Portfolie...haha, jag ska faktiskt ta mig tid att skapa en riktig portfolie, ingen digital. Vet dock inte om jag kommer att ha råd, det är fruktansvärt dyrt med portfolie mappen, en pärm med plastfickor av finare material och form än en vanlig pärm ^^
Jag bara undrar om det är någon som vet var man kan hitta en prisvärd portfolie med lagom många plastfickor. Såå kommentera gärna med en länk som tar mig till er rekommendation...
Nu ska jag titta på mina favorit fotobloggar men först blir det lunch! Så här 10 minuter efter frukosten!!
Puss

översättning/translation:
Two new pictures from my so-called Port Foil ... ha-ha, I'll actually take the time to create a real portfolio, not a digital. Do not know if I will be able to afford it, it's terribly expensive, a binder with plastic pockets of finer material and form than a conventional binder ^ ^
I just wonder if there is anyone who knows where to find an affordable Portfoil with suitable number of plastic pockets. So feel free to comment with a link that will take me to your recommendation ...
Now I'll read my favorite photoblogs, but first it will be lunch!
Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar